De la logo-ul de pe sticle pana la etichete: Monini prezintă restyling-ul complet al marcii.Va prezentam cu mândrie restylingul de brand și packaging al intregii game de uleiuri cu o grafica curata, cu linii netede, mai curate, ambalaj elegant și eco-friendly.Obiectivul restylingului, editat de agenția FutureBrand din Milano, este acela de a actualiza. Acest lucru il face mult mai vivace. Elementele care au caracterizat întotdeauna marca Monini, de aproape 100 de ani simbolul de necontestat de artizanat ce combina tehnologia de producție avansata cu traditia si garantează produse de înaltă calitate sunt in continuare prezente.
Logo-ul companiei este mult mai rafinat realizat prin măsuri de simplificare de detalii care sporesc curățenia din logo-ul Monini și subliniaza introducerea caracterelor specifice "dal 1920", ce evidentiaza istoria companiei.Reproiectate pentru a evidentia personalitatea fiecaruia si pentru a fi usor de recunoscut fiecare sortiment de ulei, noile etichete au diferite cadre de culoare care ghidează consumatorul în alegerea produsului. Schimbari mult mai evidente sunt la etichetele produselor de referința Classico, Poggiolo (Deliccato) si GranFruttato.
Restylingul aduce un stil nou chiar si pentru sticla, care va fi decorata cu un simbol reprezentând o ramură de măslin alături de numele companiei avand o inimă "eco-sustenabilă". De fapt, am introdus utilizarea de sticle verzi ce conțin până la 70% sticlă reciclată pentru sortimentele Classico și Poggiolo si ajunge până la sticlă reciclată de 80% pentru Gran Fruttato, de sticlă maro, sticlă care, datorită culorii caracteristice este capabila să protejeze mai eficient produsul de razele UV.O alegere "eco-friendly" a companiei este, de asemenea, reflectat cu privire la eliminarea tuturor capsule din PVC utilizate în căptușeala de capace, acestea vor fi înlocuite cu garnituri exclusive pentru a continua să sprijine, în mod durabil, integritatea ambalajului pentru consumator.
Consumatorul va fi indrumat sa adopte "calea ecologică” prin introducerea sticlei reciclate, utilizarea energiei din surse regenerabile, eliminarea capsulelor din PVC și utilizarea etichetelor din hârtie reciclabilă 100% - pentru a proteja mediul și darurile sale, cum ar fi uleiul de masline extra virgin.